حسن کامران دستجردی در انتخابات ثبت نام کرد

حسن کامران دستجردی  نماینده پیشین مجلس در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

حسن کامران دستجردی نماینده پیشین حوزه انتخابیه اصفهان جرقویه، ورزنه، کوهپایه و هرند و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دوره‌های چهارم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس برای ثبت  نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور حاضر شد.

اشراف‌گری تا خرخره عده‌ای رفته است

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: امام (ره) فرمودند که یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمیدهم. امام (ره) توجه بسیاری  به مردم داشتند. من در دولت به پاکدستی اعتقاد دارم و در شش دوره مجلس این را نشان دادم و لیست ثروتم را طی نامه‌ای به قوه قضائیه ارائه دادم و در این مدت هم ریالی به ثروتم اضافه نشده است. همواره بر روی دم کلفت‌ها پا گذاشتم. امروز در کشور کار چاق کنان‌ها بروز دارند و هنوز کسی نتوانسته با آنها به آن صورت مقابله کند.

وی ادامه داد: فساد ستیزی ویژگی دیگری است که برای من هم هزینه داشته، اما شیرین بوده است. مردم دار هم بودم و سه شیفته کار میکردم. معتقدم که دولت باید سخت‌کوش و پرکار باشد و باید غیر از مردم داری ساده زیست هم باشد و باید دید که مرام فقرا چیست. نمیشود شعار عدالت داد، اما سر سفره رنگین بنشینیم اشراف گری تا خرخره عده‌ای رفته است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار